Könyvajánló: multithreading okosságok és buktatók

0

Multithreading for Visual Effects jelent meg az a 255 oldalas könyv, mely több nagy stúdió szakembereinek tapasztalatait és tippjeit tartalmazza. 

A Multithreading for Visual Effects olyan cégek közreműködésével került szerkesztésre, mint a Dreamworks Animation, a Pixar, a Side Effects, az Intel, vagy az AMD, akik bátran beszélnek nem csak a tapasztalatokról, hanem a buktatókról, buktákról is, miközben praktikus tanácsokat osztanak meg az olvasókkal. Mindez nem csak azoknak lehet hasznos, akik Houdinivel dolgoznak, hanem a szoftvereket fejlesztők számára is értékes információkat hordoz a könyv, hiszen minden fejezet tulajdonképpen egy-egy tanulmány, melyben a szerzők megvitatják, hogy miként zajlott egy-egy projekt, mik voltak a tapasztalatok, a problémák, és megoldások. 

multithreading

Share.

About Author

Ratfai Gabor

2009-ben kezdtem cikkeket írni a GameStar magazinba, majd rá két évre úgy hozta a sors, hogy átmenetileg a szerkesztői tevékenység vált a főprofillá. Ezt követően egyre több oldalnak dolgoztam, jellemzően a videojátékok, a számítástechnika és a mobilkommunikáció témáiban, de autóstesztek és alternatív hajtással foglalkozó autós cikkek is tarkítják a portfólióm. Szeretek időről-időre szubjektív véleményeket, gondolatébresztőket írni, melyek alapgondolatai leginkább a videojátékok világának történéseivel kapcsolatosak. Szabadidőmben igyekszem minél több időt tölteni motor nélküli repülőgéppel a levegőben.

Leave A Reply