Miarmy 3.6: még frissebb a tömegszimuláció

0

A Basefount Technology műhelyéből “kigördült a Miarmy 3.6, mely a Mayához és 3ds Maxhoz szánt tömegszimulációs rendszer frissítése. 

A Miarmy, mely kompatibilis az Arnolddal, a RenderMannal, a V-Ray-jel és az OctaneRenderrel, számos ázsiai stúdió kedvence, de ezek mellett előszeretettel használja a Weta Digital, az MPC, a Pixomondo és a Zoic is. Az újdonságok listájáról ide kattintva szerezhettek információt, de az egyik fontos fejlesztés a human-language-based logikai motor, míg valamivel apróbb, de mégis érdemes megemlíteni, hogy továbbfejlesztésre került a 3ds Max, valamint a harmadik féltől származó renderek támogatása. A Miarmy 3.6 Express ide kattintva tölthető, míg a normál változatért 2.650 dollárt kell fizetnünk, amennyiben magunkénak szeretnénk tudni.

 

Share.

About Author

Ratfai Gabor

2009-ben kezdtem cikkeket írni a GameStar magazinba, majd rá két évre úgy hozta a sors, hogy átmenetileg a szerkesztői tevékenység vált a főprofillá. Ezt követően egyre több oldalnak dolgoztam, jellemzően a videojátékok, a számítástechnika és a mobilkommunikáció témáiban, de autóstesztek és alternatív hajtással foglalkozó autós cikkek is tarkítják a portfólióm. Szeretek időről-időre szubjektív véleményeket, gondolatébresztőket írni, melyek alapgondolatai leginkább a videojátékok világának történéseivel kapcsolatosak. Szabadidőmben igyekszem minél több időt tölteni motor nélküli repülőgéppel a levegőben.

Leave A Reply