Allegorithmic: hamarosan érkezik a Substance Designer 5

0

Az Allegorithmic bejelentette a bő két éve megjelent szoftverének legújabb változatát, mely az ötös számot kapta a névadás folyamán.

A non-destrucitve, node-base alapú szoftver remekül működik együtt a Mayával, a 3ds Maxszal, a Modóval, az Unreal Engine-nel, és az iClone-nal, miközben lényegesen többet tud, mint a 2013 végén bejelentett Substance Designer 4, ugyanakkor az Allegorithmic munkáját megnézve a frissítés sokkal inkább jelent evolúciót, semmint revolúciót. A fejlesztések főleg a már meglévő munkafolyamatokat érintik, és ezek optimalizálására irányulnak, bár tény, hogy azért akadnak olyan dolgok is, melyek a négyesben még nem voltak. Az Allegorithmic a legfontosabbak között említi a Substance 2.0-t, mely szerintük komoly érv lehet a szoftver használata mellett, de frissült a Pixel Processor Node is. A megjelenés március negyedikén várható, és bár az indie licenc ára 99 dollárról 149-re változik, már nem csak azok vehetik meg, akiknek a bevétele nem haladja meg az évi 10.000 dollárt, ugyanis az Allegorithmic 100.000 dollárra emelte a limitet.

Share.

About Author

Ratfai Gabor

2009-ben kezdtem cikkeket írni a GameStar magazinba, majd rá két évre úgy hozta a sors, hogy átmenetileg a szerkesztői tevékenység vált a főprofillá. Ezt követően egyre több oldalnak dolgoztam, jellemzően a videojátékok, a számítástechnika és a mobilkommunikáció témáiban, de autóstesztek és alternatív hajtással foglalkozó autós cikkek is tarkítják a portfólióm. Szeretek időről-időre szubjektív véleményeket, gondolatébresztőket írni, melyek alapgondolatai leginkább a videojátékok világának történéseivel kapcsolatosak. Szabadidőmben igyekszem minél több időt tölteni motor nélküli repülőgéppel a levegőben.

Leave A Reply