Készülődik az OctaneRender 3

0

Pontos dátum még nincs, de azt már tudni, hogy jelentős frissülés érkezik az OctaneRender 3 képében. 

Az Otoy gőzerővel dolgozik az OctaneRender 3-on, és a hírek szerint valamikor a tavasszal (amiből lassan eltelik az első hónap) juthat zárt béta állapotba a GPU-alapú render, mely a korábbi füstön és felhőn kívül, immár organikus kinézetű anyagokkal is boldogul majd. A fejlesztők több VFX-barát tulajdonságot is ígérnek a frissítés kapcsán, tehát az olyan kulcstechnológiák is bekerülnek a szoftverbe, mint az ImageWorks által fejlesztett Open Shading Language, a Disney-féle Ptex formátum, avagy az Autodesk FBX-e. A bolti verzió megjelenéséről és áráról nincs információ, mindössze annyit tudni, hogy hamarosan zárt bétában lehet majd dolgozni az OctaneRender 3-mal, melyről bővebben itt olvashattok.

Share.

About Author

Ratfai Gabor

2009-ben kezdtem cikkeket írni a GameStar magazinba, majd rá két évre úgy hozta a sors, hogy átmenetileg a szerkesztői tevékenység vált a főprofillá. Ezt követően egyre több oldalnak dolgoztam, jellemzően a videojátékok, a számítástechnika és a mobilkommunikáció témáiban, de autóstesztek és alternatív hajtással foglalkozó autós cikkek is tarkítják a portfólióm. Szeretek időről-időre szubjektív véleményeket, gondolatébresztőket írni, melyek alapgondolatai leginkább a videojátékok világának történéseivel kapcsolatosak. Szabadidőmben igyekszem minél több időt tölteni motor nélküli repülőgéppel a levegőben.

Leave A Reply