fbpx

Egy újabb nap a paradicsomban – megérkezett az új szerkesztő

1

3d grafikus, ráadásul nő. Kritikus fajta, és “szakbarbár”. Ez nem lesz egyszerű kör.

Átvenni egy bejáratott rendszert sosem könnyű. Mindig magasak az elvárások. A tökéletes naprakész cikkek, a rendezett stílus, mind-mind precizitásról árulkodik. Nagy elhivatottság kell ahhoz, hogy valaki vállalja, hogy képes folytatni ott, ahol az előző szerkesztő befejezte.

A kreatív társadalomnak ez a része nem túl nagy, de szeretnék minél több olvasót ösztönözni arra, hogy látogasson el az oldalra. Minden 3d-t, filmet, játékot, szoftvert, fejlesztéseket érintő témát el fogok hozni, interjúkon keresztül bemutatok szakmabelieket is, teljes életpályákat, hogy lássátok hova is tart az, aki ezzel kezd foglalkozni.

Köszönöm a lehetőséget. Mindent megteszek, hogy tovább vigyem ezt az örökséget, és minél több friss, színvonalas írást hozzak nektek nap mint nap.

Share.

About Author

Roósz Anita

2007-ben végeztem újságíróként. A következő éveket tanulással töltöttem, multimédia-fejlesztő lettem, majd a Mesharray 3ds Max Mesterkurzust is elvégeztem. Az elmúlt négy évben 3d grafikusként digitális tananyagfejlesztéssel foglalkoztam. Fő területem a Unity 3d-s animációk és a hangszerkesztés volt. Az újságírás sokáig csak hobbiként volt jelen az életemben. Leginkább zenei témájú cikkeket írtam, interjúkat és promóciós anyagokat készítettem zenekaroknak. Érdekelnek a hardver és szoftver újítások, a legújabb technológiák, és minden ami animáció, ill. vfx. Szabadidőmben amatőr fotósként tevékenykedek.

1 hozzászólás

Leave A Reply