Megjött a V-Ray for Nuke

0

A Chaos Group a SIGGRAPH-on jelentette be, hogy elérhető a V-Ray for Nuke. 

A SIGGRAPH számos bejelentés helyszíne volt, így többek között a Chaos Group is ezt a nívós rendezvényt használta fel arra, hogy bejelentse, indul a V-Ray for Nuke, mely ugyanazt a technológiát biztosítja, amit például a Game of Thrones-nál, az Avengers: Age of Ultronnál, és még sok száz egyéb filmnél használtak.

Rendering

  • Multithreaded CPU rendering
  • Highly optimized, adaptive ray tracing
  • Precise path traced global illumination

Geometry

  • NUKE ReadGeo – Alembic, FBX, & OBJ
  • V-Ray proxy objects – Alembic & vrmesh
  • V-Ray scene files – vrscene

Lights

  • HDR image-based environment lights
  • Rectangular & spherical area lights
  • Mesh lights
  • Photometric IES lights
  • Ambient light
  • NUKE lights – Direct, Point, Spot

Cameras

  • NUKE projection cameras – Project3D node
  • Depth of field
  • 3D motion blur
  • Spherical, cylindrical, cube & fish eye camera types

Materials

  • Physically-based materials
  • Multi-layered materials
  • Subsurface scattering & skin material
  • Car paint material
  • Material overrides
  • NUKE shaders – Diffuse, Emission, Displacement, UVTILE

Textures

  • Memory efficient tiled EXR and TX files
  • Displacement & subdivision
  • Dirt & occlusion
  • Fresnel
  • Ptex
  • Utility & override textures

Render elements

  • 36 beauty, matte, and utility render elements
Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply