Pillangók a gyomorban – az UFEA új reklámja

A Factory Fifteen megmutatja, hogyan kell az UEFA reklámjában több tízezres tömeget varázsolni egy üres stadionba, és hogyan kell szárnyakat adni egy női focistának.

A foci férfisport. Az UEFA szerint nem az, és ennek egy egészen látványos videóban adnak hangot. Talán mindenki ismeri a Nike focis reklámjait. Ezek első hírnöke a hajón, egy ketrecben megrendezett illegális bajnokság volt még a 2000-es évek elején. Az UEFA ellesett néhány trükköt azokból a reklámokból és készített egy azoknál is sokkal pörgősebb, látványosabb videót a női focisták világáról.

Azt nem lehet elvitatni a lányoktól, hogy ügyesek, de néhány látványos trükk ma már épp annyira izgi, mint egy beszélő autó – láttuk már, mutass újat! Éppen ezért a Factory Fifteen csapata alaposan felturbózta a lányokat, szó szerint szárnyakat adtak nekik. A video elején a pályára lépő lánynak még pillangók vannak a gyomrában (ez az angol megfelelője a magyar gombóc a torokban kifejezésnek), amiket aztán szabadjára is enged. Ahogy levetkőzi az idegességet, úgy kap szárnyra ő maga is. Először csak egy pár pici, színes szárny jelenik meg a hátán, ezek végül hatalmasra nőnek.

https://youtu.be/24oJhv-li54

A video második felében a graffitié a főszerep. Egy menő sárkányt a falra fújni önmagában is szép munka. De ha azt még életre is keltjük, na az már VFX. A video végére pedig hőseink egy hatalmas stadionban lépnek pályára, amelyet több tízezer ember töltött meg, hogy nekik szurkoljon. Persze csak a videóban, a valóságban a forgatáson üres volt a stadion, a tömeget utólag varrták oda.

MEGOSZTÁS:
Meshmag