Houdini és ZBrush live link: Z Tools for Houdini

0

Alexey Vanzhula kiadta a Z Tools for Houdini-t, ami a Houdini-t és a ZBrush-t kapcsolja össze live linkkel.

Geometry és festés adatok átküldése exportálás nélkül
Az add-on hasonló megoldást nyújt, mint a Pixologic GoZ technológiája, amivel a ZBrush-t a 3ds Max-szal, a Cinema 4D-vel és a Mayával lehet összekötni.

Bármilyen változtatást végzünk az aktuális modellen, bármelyik szoftverrel, a változtatások automatikusan átküldődnek a másikba, anélkül, hogy manuálisan exportálni és importálni kéne a fájlt.

A szoftver az olyan workflow-kat hivatott felgyorsítani, amikben a ZBrush-sal készítik az alap sculptot a Houdini-ben való használatra; vagy amikben a már létező Houdini asseteket részletesebben kidolgozzák a ZBrush jobban specializálódott eszközeivel.

A geometry-ben történt változtatások mellett az add-on a ZBrush Polypaint toolsetjében található 3D paint adatokat is képes átvinni, és akár a ZBrush ZRemesher retopology eszközét is elindíthatjuk a Houdini interface-éről egy kattintással.

A Z Tools for Houdini használatához Windows-on vagy Linuxon futó Houdini-re van szükségünk – bár a Linuxon való használathoz a ZBrusht Wine alatt kell futtatnunk. Az add-on 20 dollárba kerül.

A Z Tools for Houdini megszerzése Alexey Vanzhula Gumroad store-jából

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply