Megérkezett a V-Ray for Unreal Update 1 a Chaos Group-tól

0

A Chaos Group kiadta a V-Ray for Unreal Update 1-et – ez az első nem-hotfix frissítés a rendermotor Unreal Engine-hez készült változatához. A frissítéssel támogatást kap több Unreal Engine-es material, és a viewport rendering képességeit is bővítették.

Scene-ek importálása más V-Ray kiadásokból Unreal Engine-be
A Chaos Group az Epic Games Unreal Studio-jára a V-Ray for Unreal-lel válaszolt. Ezzel a szoftverrel importálhatóak a más V-Ray verziókban készült scene-ek az Unreal Engine-be, ahol aztán valós időben is renderelhetőek.

Ez a művelet automatikusan átkonvertálja a V-Ray fényeket és materialokat valós idejű assetekké.

A szoftver által ez után Unreal 4-ben generálható ray traced render, vagy akár szerkeszthető a scene a játékmotoron belül, és az ott eszközölt változtatások visszaküldhetőek a V-Ray-be.

Ezzel a rendszerrel egyetlen workflow-val készíthető offline és real-time content is, főképp a vizualizációs projektekre kihegyezve.

Jobb Unreal 4 material és fény támogatás, viewport rendering
A V-Ray for Unreal 1 – amit más néven V-Ray Next for Unreal Update 1-ként szoktak emlegetni többek között az online dokumentációban – bővíti az Unreal 4 natív materialjainak támogatását, és a viewport renderingen is javít.

A V-Ray for Unreal már támogatja az Unreal Subsurface shading modelljét, és a Two-Sided Foliage materialt is. A támogatott Unreal 4-es materialok listája itt tekinthető meg.

A viewport rendering is frissült: már támogatja a Translucent shading modellt is.

A fények konvertálásának folyamatában is történt változás: támogatottá vált a V-Ray Rectangle light directional paramétere, és a Specular Scale is az Unreal Engine fényeknél.

A frissítéssel az Unreal 4 PixelDepth expression-jei is támogatást kaptak.

A nagyobb újdonságok mellett természetesen megszokott workflow- és teljesítménybeli újítások, javítások is érkeztek, ami főként az Unreal 4 fényeinek V-Ray-ben való bake-elése közben érződik.

A V-Ray for Unreal Update 1 használatához V-Ray for 3ds Max, Maya, Rhino vagy SketchUp szükséges, és az Unreal Engine legalább 4.20.3-as verziója. A szoftver kizárólag előfizetéssel érhető el, aminek ára havonta 80, vagy évente 470 dollár.

A V-Ray for Unreal Update 1 újdonságainak teljes listája a Chaos Group weboldalán

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply