Megjelent a Katana 3.2

A Foundry kiadta a Katana 3.2-t. A look dev és lighting tool legújabb verziójában megújult a material node graph: a Network Material Create Node hagyományosabb, balról-jobbra workflow-t vezet be, illetve több standard UX feature is érkezett.

Többek között már lehet collapse-olni a node-okat az átláthatóság érdekében; használhatóak dot vagy switch node-ok a kapcsolások rendezésére; és színes hátterek is hozzáadhatóak, hogy könnyebben el lehessen igazodni a graph-okon.

A material node rendszer darabjait már Shading Group node-okká is lehet csoportosítani, amiknek segítségével a kapcsolások egymásba ágyazhatóak.

A Foundry elmondása szerint több hasonló workflow újítást tervez hozzáadni a node graph-okhoz a jövőben.

A Hydra viewer USD 19.05-re frissült, és már több render delegate támogatására képes.

A rendszer segítségével a Katana viewport más, third-party rendererrel is rendereltethető.

A Katana 3.2 újdonságainak teljes listája a release note-okban

MEGOSZTÁS:
Meshmag