Az Amazon kiadta a Lumberyard 1.26-ot

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

Az Amazon kiadta a Lumberyard 1.26-ot, az environment developement game engine legújabb bétáját, amely hivatalosan is felváltotta a régi CryPhysics rendszert, az újabb Nvidia PhysX rendszerrel.

Az új verzió támogatja a dynamic slices-t a terrain system-ben, javultak a munkafolyamatok az objektumok viewportban történő manipulálásakor, valamint frissítették a White Box Tool-t és UI 2.0 interface design-t.

A CryPhysics-t hivatalosan is az Nvidia's PhysX váltotta fel

A Lumberyard 1.26 legfőbb változása, hogy a régi CryPhysics rendszert - a Crytek developer régi találmányát - hivatalosan is a Physics Gem váltotta fel, amely az Nvidia real-time physics rendszerén alapul.

A PhysX mára felülírta a CryPhysics összes funkcióját, leszámítva a CryVehicles rendszert, amely teljesen el fog tűnni egy jövőbeni kiadással.

Maga a PhysX gem három új joint constraint típussal bővült: fixed, ball and hinge joints.

A hírek szerint a PhysX Force Regions rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy egy adott 'szél' előre beállított tulajdonságait megosszuk a Lumberyard ruha- és részecskeszimulációi, valamint az environmental effektjeivel.

Továbbfejlesztett terrain és vegetation system

A Lumberyard 1.19-ben bemutatott dynamic vegetation system végre támogatja a dynamic slices-t, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy több tereptípus - például szikla és homok - változatokat hozzanak létre a level layout felgyorsításának érdekében.

A Lumberyard régi terrain code-ja LegacyTerrain gem-be lett csoportosítva, ami lehetővé teszi a teljes terrain szerkesztését azon stúdiók számára, melyek nem használják a legacy rendszert.

A PhysX-alapú Collider Surface Tag Emitter osztja el a növényzetet a felületeken. Az Amazon szerint ez hatékonyabb alternatívát kínál mint a régi Mesh Surface Tag Emitter, főleg ha olyan összetettebb felületekkel dolgozunk, mint például egy szikla.

Egyéb változtatások: jobb viewport interakciók, UI 2.0 és White Box Tool frissítések

Lumberyard viewport-interakciós modelljét is frissítették, bekerült a parent- és a local space grid snapping lehetősége, megkönnyítve az assetek pozicionálását. A kamerák controllerei is megfelelnek az "ipari szabványoknak"

Az UI 2.0, a Lumberyard 1.25-ben bemutatott új interface design is is sokat változott: új ikon design, dockolható ablakok, valamint világos és sötét téma a szkriptkonzolhoz.

A White Box Tool hivatalosan már nem kísérleti funkció, bár mivel még gyerekcipőben jár, nem áll készen a produkciós használatra.

Ár és rendszerkövetelmény

A Lumberyard 1.26 elérhető Windows 7 és újabb rendszereken.

Az engine ingyenesen használható offline és local multiplayer játékok fejlesztéséhez, beleértve a forráskód hozzáférést is.

Online játékok esetében igénybe kell vennünk az Amazon Web Services szolgáltatásait, az Amazon szokásos AWS-díjaival számolva.

Olvasd el a Lumberyard 1.26 új funkcióinak teljes listáját.

Látogasd meg a Lumberyard honlapját.

MEGOSZTÁS:
Meshmag