Új 3ds Max plugin: ReDeform

A Model+Model kiadta a ReDeform-ot, egy új modifier plugint a 3ds Maxhoz, aminek segítségével a felhasználók objektumokat méretezhetnek át world unit mértékekkel, úgy, hogy közben bizonyos területeket "megfagyaszthatnak", így az arányok megmaradnak. Ezzel a módszerrel gyorsan készíthetőek parametrikus, átméretezhető modellek bármilyen meshből, ám a fejlesztők szerint a méretezés a legjobban bútorokon működik; például konyhaszekrényeken, ajtókon, polcokon, asztalokon és egyéb hasonló tárgyakon.


A ReDeformmal a felhasználók X, Y és Z plane sub-objektumokkal határozhatják meg, hogy a meshek melyik részére ne hasson a méretezés, így az csak a plane-en kívüli első vertexektől lesz aktív. Igény szerint a plane-t megvastagíthatjuk téglatestté, így minden benne foglalt terület méretezéstől mentes marad.

Egyéb funkció még a méretezési pivot áthelyezésének lehetősége, illetve az objektumok méretezése egy vizuális irányító cage használatával (ahogy például egy 2 x 2 x 2 FFD modifier is működik). A méretezés parancsot offset értékként is megadhatjuk, amit a bounding boxhoz képest számol a szoftver, így egyszerre és arányosan méretezhetünk több összefüggő objektumot, például ablakot és ablakkeretet.

Ahhoz, hogy az UVW mapok ne deformálódjanak méretezés közben, hozzáadtak egy Preserve UVWs opciót.

A ReDeform öröklicensze 20 dollárba kerül, és vásárlás előtt kipróbálhatjuk egy 15 napos demó által. A renderfarmokhoz készült ingyenesen telepíthető Network verzió is.

Több információ a Model+Model weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag