Megérkezett a PolySnow V2 3ds Max-hoz

A Poly Design kiadta a Poly Snow V2-t, amivel a 3ds Max felhasználói külön hólayert adhatnak hozzá a 3D scene-ekhez. A havat manuálisan, egy ecset segítségével is lerakhatjuk, vagy hagyhatjuk, hogy a szoftver a hó hullását szimulálva megtöltse a teret.

A szoftver még karácsony előtt jött ki, és az eredeti verziójában csak a hó particle rendszer volt benne: a Snow brush a V2-es frissítésben került bele.

Valósághű, particle-alapú hó hozzáadása a 3D scene-ekhez
A PolySnow segítségével a felhasználók particle szimulációs megoldással havat hullathatnak a 3D scene-ekre, amit utána mesh-sé konvertálhatnak.

A mesh különáll az alatta levő geometry-től, és azt is beállíthatjuk, milyen felbontáson generálódjon.

A Poly Design elmondása szerint a workflow non-destruktív és layer alapú, és a végeredményt az Edit Particles tool, vagy a 3ds Max Edit Poly modifier-e segítségével befolyásolhatjuk mesh-sé változtatás előtt.

A V2-es frissítés után a felhasználók már egy brush használatával egyenesen az objektumokra is festhetik a havat, ahogy azt a beágyazott videóban is láthatjuk.

A PolySnow V2 3ds Max .ms script file-ként elérhető a CGTrader-en. Az ára 19 dollár.

Több információ a PolySnow V2-ről a plugin CGTrader oldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag