Az Epic Games felvásárolta az ArtStation-t

1

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a www.cgchannel.com-ot.

Az Epic Games felvásárolta a legnagyobb művészeti portfóliós platformot, az ArtStation-t, anyavállalatával, a Ballistiq-el együtt.

A weboldal online marketplace-el is rendelkezik, továbbá hasznos az ügyfelek és a megbízók, valamint a digitális képzések iránt érdeklődök számára is.

A platform független marad és a tartalmak sem változnak.

A felvásárlást követően az Epic Games csökkentette a MarketPlace hirdetési díjait, az ArtStation Learning tartalmak pedig 2021 végéig minden felhasználó számára ingyenesen elérhetőek.

A világ legnagyobb portfóliós platformja szórakoztatóiparban dolgozó artistok-nak

A CGSociety.org alapítója és a CG Channel korábbi menedzsere, Leonard Teo által 2014-ben alapított ArtStation gyorsan a világ vezető portfóliós platformjává vált.

A concept art, a játékfejlesztés és a vizuális effektek nagy nevei által is elismert webhely öt év alatt havi több mint hárommillió felhasználót ért el.

Azóta helyet kaptak az állásajánlatok, a digitális asset-ek, szoftverek, valamint tutorial-ok marketplace, legutóbb pedig az online videós training-ek is.

Az Epic korábban, a COVID-19 járvány kezdetén a MegaGrants programon keresztül támogatta az ArtStation-t, amely Teo szavai alapján „rendkívüli segítséget jelentett a bizonytalan időszakban”.

“Az Epic mélységesen tiszteli az ArtStation közösségét, ennek tanúi lehettünk. A küldetésünk ugyanaz: bátorítani az alkotókat. Világossá vált, hogy együtt sokkal többet érhetünk el”

Csökkentek a Marketplace díjai, egyúttal bevezetésre került pár rövidtávú változtatás

Egyenlőre kevés változás történt, az ArtStation továbbra is független brand marad, a jövőben is olyan tartalmakat jelenít meg, amelyek nem kapcsolódnak az Epic Games saját üzleti érdekeihez.

Az ArtStation hivatalos GYIK-je szerint ezentúl is “nyitottak minden 2- és 3D artist számára, beleértve azokat is, akik nem használják az Unreal Engine-t.”

A Quixel 2019-es felvásárlásához hasonlóan az Epic csökkentette az ArtStation szolgáltatások költségeit is.

A Marketplace-en történő értékesítés szokásos díját 30% -ról 12% -ra csökkentették, a Pro előfizetéssel rendelkező felhasználók esetében pedig 20% -ról 5% -ra csökkent a díj.

ArtStation Learning videós oktatóanyagokat, melyekhez eddig a havi 7 dollárba kerülő Pro előfizetéssel lehetett hozzáférni, 2021 végéig minden felhasználó számára ingyenesen elérhetőek.

Az ArtStation GYIK-jében olvasottak szerint az Epic aktívan bővíti az ArtStation csapatát és igyekszik új funkciókkal bővíteni a platformot.

Az ArtStation anyavállalata, a Ballistiq felszámolja az egyéb külső szolgáltatásokat

Az Epic Games megvásárolta az ArtStation anyavállalatát, a Ballistiq-et is, amely webfejlesztési szolgáltatásokat nyújtott, elsősorban CG-s cégeknek, köztük az Autodesknek, az Allegorithmicnek és a Gnomonnak.

A Ballistiq szolgáltatásai mostantól az Epic Games családjába tartoznak, a cég felszámolja az összes Ballistiq Professional Services projektet.

Olvasd el az Epic Games bejelentését az ArtStation felvásárlásáról

Olvasd el az ArtStation GYIK-jét

Share.

About Author

1 hozzászólás

  1. Pingback: Az Epic Games felvásárolta a Sketchfab-et - Meshmag

Leave A Reply