Új Photoshop és Character Animator eszközök érkeznek

Az Adobe bemutatott néhány, a Creative Cloud szoftvereihez érkező új funkciót. Többet között frissül a Photoshop Content-Aware Fill toolja, illetve új keyframe rendszer és graph editor érkezik a Character Animator-hoz.

Egyik bemutatóvideó sem említ kiadási dátumot, de az Adobe általában októberben frissíti a szoftvereit. Októberben érkezik a Photoshop CC 21.0 és a Character Animator CC 3.0 (ha marad a számozási rendszer), és elképzelhető, hogy ennek részeként érkeznek majd a videóban bemutatott funkciók is.

Photoshop CC 21.0: Content-Aware Fill frissítés
A Photoshop-os videóban a Content-Aware Fill eszközt mutatták. A toolhoz dedikált workspace készült a tavalyi Photoshop CC 20.0-ban.

Emellé az Adobe új Sampling Area Options beállításokat implementált, amikkel befolyásolható, hogy a kép melyik részeiből készüljön kitöltés a kép kijelölt területére.

A jelenlegi négyszögletű kijelölő mellé egy Auto opció is érkezik, ami automatikusan megpróbálja megtalálni a kép hátterét.

Egy új Custom opció is érkezik, amivel berajzolható a kép sample régiója, ahelyett, hogy az alapértelmezett kijelölésből kéne kiszedegetni a nem releváns részeket.

Mindkét újdonság felgyorsítja majd a Content-Aware Fill eszközzel való munkát, ha a pontosságát nem is feltétlenül.

Character Animator CC 3.0: új keyframe rendszer és graph editor
A Character Animator videó, amit az Adobe senior experience designere, Dave Werner posztolt a YouTube csatornáján, azt mutatja, hogy a szoftver egyre inkább közelebb kerül a hagyományos animációs workflow-hoz.

Amellett, hogy puppet animációk automatikusan generálhatóak forrásvideó vagy egeres input alapján, a Character Animator nemsokára keyframe rendszerrel és graph editorral is rendelkezni fog.

A videó szerint a transform és egyéb karakterekre vonatkozó paraméterek key-elhetőek lesznek, a key-ek közti átmenet pedig a timeline in-line graph editorával lesz befolyásolható.

Az editor egyszerűbbnek tűnik a legtöbb hagyományos animációs szoftverénél, de ettől függetlenül ebben is vannak tangent handle-ök a curve-ökhöz, illetve többféle interpolációs opció is választható, köztük a Linear, az Ease In és az Ease Out.

Akármilyen keyframe csoport beállítható triggerelhető element-nek, így a keyframe és a performance capture munka egybemosható valós időben lejátszható kész animációk készítésével.

Több információ az Adobe Creative Cloud-ról

A hírt a CG Channel oldalon találtuk.

MEGOSZTÁS:
Meshmag