Xenko: új game engine a piacon

A Xenko motorja az elmúlt két évben bétaként létezett, sőt, időközben nyílt forráskódúvá is vált, ám mostanra beérett, és végleges formájában is megjelenik. 

A Silicone Studio a GDC 2017-re időzíti a Xenco megjelenésének bejelentését, míg a piacra kerülés valamikor áprilisra tehető. A fejlesztők úgy jellemzik a terméküket, hogy egy modern C#-alapú, játékokra kihegyezett motor a Final Fantasy XV rendering middleware alkotóitól.

A Xenko elvileg rendelkezik az összes olyan kulcsfontosságú tudással, amit el lehet várni egy 3D game engine-től és fejlesztői környezettől. A motor C# 6.0-ban lett írva, ami a Silicon Studio szerint

az egyetlen kereskedelmi engine, mely támogatja a legújabb C#-t.

Ennek köszönhetően nem gond neki a Windows, az Xbox One, az iOS, az Android és a Linux sem, míg a Mac és a PlayStation 4 támogatásról csak annyit tudni, hogy hamarosan érkezik. Bővebben minderről ide kattintva nyerhettek információt, és a publikus béta is letölthető.

MEGOSZTÁS:
Meshmag