Másolás és beillesztés különböző 3D alkalmazások között

A nyílt forráskódú eszköz fejlesztője abban bízik, hogy mások is csatlakoznak hozzá. 

Oliver Hotz kiadott egy olyan, nyílt forráskódú eszközt, amivel különböző 3D applikációk között lehet másolni és beilleszteni. A támogatás jelenleg Mayára, Houdinire, Modóra, Lightwave-re, valamint Blenderre vonatkozik, míg az UVW koordináták jelenleg Mayánál nem működnek.

https://youtu.be/6jKi34irylo

Hotz abban bízik, hogy a közeljövőben mások tovább bővíthetik a támogatott szoftverek listáját például 3DS Max, Cinema 4D, XSI, és Sketchup vonatkozásban, míg ő maga az Unreal és a Unity implementációkat említi. Az eszköz innen tölthető, és aki esetleg kapcsolatba kíván lépni a fejlesztővel, megtalálja a kontaktot is.

MEGOSZTÁS:
Meshmag