Octane 2019 integráció az Unreal 4-ben

A SIGGRAPH 2018 rendezvényen az OTOY és az Epic Games demonstrálta az Octane 2019 működését az Unreal Engine 4-ben. A bemutató alapján az alábbi funkciók várhatóak:

Az Unreal Engine scene-ek és materialok automatikus konvertálása OctaneRender-be és az OctaneRender 2019.1-ben új feature-ök teljes integrációja.

A Brigade Engine scene graph használata Unreal-os valósidejű path-traced játékokhoz és interaktív tartalmakhoz.

AI Light, AI Scene, AI Spectral és Volumetric Denoising, Out-of-Core Geometry, UDIM támogatás és Light Linking a végső rendereléshez.

Octane Vectron és Spectron - a nemrég bejelentett procedurális node alapú Volumetric Geometry és Lighting technológia, ami végtelen részleteket és granular lighting control-t ígér.

Az OTOY ORBX scene formátuma is támogatást kap, aminek segítségével a felhasználók teljes scene-eket drag-and-dropolhatnak és reszponzív Live Viewporton belül manipulálhatják őket Unreal Engine contentekkel.

Optimalizált támogatást kap az NVIDIA RTX Ray Tracing, a Vulkan, a DXR, a CUDA és a Metal iOS/Mac OS backend, az OTOY cross-platform RNDR framework-jére alapozva. AI Viewport: mixed reality tartalmak, upscaling, AI stílusú filterek, light field és holografikus output a next-gen volumetrikus kijelzőkhöz és HMD-khez.

Az integrációt 2019 első felében tervezik kiadni. Az új lehetőségek az OctaneRender előfizetőinek lesznek elérhetőek, az új előfizetői csomagok útján: a legkisebb csomag 20 GPU-t, network renderinget és több mint 20 DCC integrációt foglal magába havi 20 Dollárért. A szolgáltatáshoz augusztusban indul a privát béta, amit a publikus béta verzió fog követni az év vége felé.

További információk az OTOY weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag