Kijött a V-Ray Next Beta 3 a Mayához

A V-Ray Next Beta 3-mas verziója OptiX denoisinggal, texture layering rendszerrel és GPU-s bucket renderinggel újít.

Új scene intelligence és GPU rendering funkciók
A Mayás V-Ray Next-be a mostani frissítéssel bekerül sok, eddig csak a 3ds Max-os változatban elérhető funkció. Ilyenek az új 'scene intelligence' eszközök is, például az automatikus expozíció és fehéregyensúly; az új V-Ray GPU architektúra; vagy a physically based hair shader.

Új a Beta 3-ban: GPU bucket rendering, layered texture node, V-Ray IPR bővítmények
A Beta 3-ban már elérhető a GPU-s bucket rendering, ráadásul a Cryptomatte render elementek is belekerültek.

A frissítéssel a VRayLayeredTex node is megérkezett: ez egy új node a 2D textúrák layereléséhez, 25 féle blending móddal.

A Viewport IPR preview már támogatja az OptiX denoising-ot – ez eddig csak a végső rendereknél volt elérhető –, és a matériák már izolálhatóak debug shaderek segítségével, hogy könnyebben ellenőrizhetőek legyenek a shader networkök.

Az újdonságok teljes listája

Több információ a V-Ray Next-ről

MEGOSZTÁS:
Meshmag