Új Shotgun pluginok: After Effects, Jira, Unity

A Shotgun Software bejelentette a Shotgun production tracking rendszer új integrációs pluginjait, amik segítségével a szoftvert összeköthetjük az After Effects-szel, Unity-vel és a Jirával.

Az új pluginokat a jövő héten esedékes GDC 2019 konferencián fogják bemutatni, az After Effects-hez és Jirához tartozó pluginokat pedig publikusan ki is adják március 18.-án.

Assetek átvitele vagy Shotgun tracking data megtekintése DCC applikációkon belül
Az új pluginok a Shotgun egyre méretesebb DCC szoftverekhez való plugincsaládjához csatlakoznak, amik között olyan nevek is szerepelnek, mint a 3ds Max, Flame, Houdini, Mari, Maya, Nuke, Photoshop és Unreal Engine.

Mindegyik plugin lehetővé teszi a Shotgun projekt- és taskinformációk megtekintését a host applikáción belül, és leegyszerűsíti az assetek importálását és a renderek publikálását a Shotgun irányába.

Az új After Effects én Unity integrációk is így fognak működni; a Jira Bridge integráció engedélyezi az adatok kétirányú szinkronizációját a szoftverfejlesztési tracking tool és a Shotgun között.

Az After Effects és Jira Bridge pluginok március 18.-án jelennek meg – habár a Jira verzió csak publikus béta lesz. A Unity plugin is még idén tavasszal várható.

A Shotgun 8 már elérhető, és az előfizetési módjai közt a különbség a customer support mértéke: az "Awesome" support havi 30, a "Super Awesome" support pedig havi 50 dollárba kerül.

Mindkét előfizetéshez hozzátartozik az RV, amivel a képeket és sequenceket tekinthetjük meg.

További információk a Shotgun Software blogján

MEGOSZTÁS:
Meshmag