Megérkezett a Pulldownit 4.5 for 3ds Max

0

A Thinkinetic kiadta a Pulldownit 4.5 for 3ds Max-ot. A shattering és dynamics plugin legújabb frissítésével érkezett egy új Alembic exporter, aminek segítségével exportálhatóak a geometry cache-ek más szoftverekbe; és a high-poly animált meshek megjelenítésének teljesítménye is nőtt.

Új Alembic exporter geometry cache-ek exportálására
Mint ahogy a tavaly kiadott Pulldownit 4.5 Maya verziója, a Max verzió is elsősorban a törésszimulációkon belül a porral és kisebb törmelékekkel való munkát teszi kényelmesebbé.

A 3ds Max verzió viszont inkább a por külső applikációkban való hozzáadása felé hajlik, főleg az új Alembic exporter miatt, amivel geometry cache-eket exportálhatunk.

A Thinknetic elmondása szerint az ő exporterük a natívval szemben képes minden objektumot egyetlen cache-elt Alembic mesh-sé kombinálni, így gyorsabbá válik a viewport-on belüli megjelenítés. Emellett az exporter képes kihagyni a nem animált objektumokat, vagy a recés face-ekkel rendelkező objektumokat az exportból.

Teljesítménybeli és workflow javítások
A high-poly deforming meshek, például karakterek megjelenítésének esetében is nőtt a teljesítmény – tehát a 3ds Max verzióban a szimulációk akár az előzőhöz képest kétszeres sebességgel is frissülhetnek.

Egyéb újdonság még az Only Breaks opció, amivel a geometry teljes összeomlás nélkül is képes törni. Az is beállítható, hogy a törések a geometryn csak egy adott animáció frame-en terjedjenek.

Az új Increase Selectionnel fokozatosan növelhetjük a kijelölt fragmentek számát; illetve már arra is van módunk, hogy minden letiltott rigid body-t egyszerre kijelöljünk, vagy épp elrejtsük vagy megjelenítsük őket.

A Pulldownit 4.5 for 3ds Max használatához legalább 64 bites 3ds Max 2016-ra van szükség, 64 bites Windows-on futtatva. Egy új node lockolt licensz 395 euróba kerül; egy új floating licensz pedig 495 euróba.

A Pulldownit 4.5 for 3ds Max újdonságainak teljes listája a Thinkinetic blogján

A Pulldownit termékoldala

Share.

About Author

Avatar

Leave A Reply