Itt a Miarmy 7.0

A Basefount kiadta a Miarmy 7.0-t. A Mayás tömegszimulációs szoftver legújabb frissítésébe új tool került, aminek köszönhetően a szoftver többféle karakterrig használható a crowd agentek számára.

A frissítéssel megújult a Miarmy OpenGL displaye is, frissült a third-party rendermotorok által használt natív proceduralok támogatása, és javult a rendering workflow is.

Többféle karakterrig vált használhatóvá a tömegszimulációkhoz
A Miarmy 7.0 egyik legfontosabb újítása az a toolset, aminek segítségével többfajta karakterrig válik használhatóvá a crowd agentek számára.

Az új Standard Bone Tree Builder képes Miarmy joint tree-t létrehozni egy karakterrig alapján, akkor is, ha a csontváz olyan nem támogatott funkciókat tartalmaz, mint például a bone scaling.

A többi toollal a skinning, a UV-k és a materialok is átkonvertálhatóak Miarmy-kompatibilissé.

Jobb OpenGL megjelenítési teljesítmény és final-frame rendering
A frissítés felújítja a Miarmy OpenGL implementációját, ezzel javítva a Maya Viewport 2.0-val való kompatibilitáson, illetve így a szoftver képessé válik több tízezer agent megjelenítésére egyetlen scene-en belül, zöccenés nélkül.

A Basefount a third-party rendermotorok által használt natív proceduralok implementációján is frissített, ami jelentősen dob a render teljesítményén.

Ezen felül a textúrák és material varicáiók kezelése is frissült: már egyenesen a GUI-ban hozzáadhatóak, szerkeszthetőek és átnevezhetőek a variánsok, bármilyen render engine-ről is legyen szó.

Workflow és UI javítások
A workflow is javult: a crowd agentek már ugyanúgy renderelhetőek, mint a natív Maya objektumok, ahelyett, hogy exportálni kéne őket.

Az interfészhez érkezett több, mint 70 új ikon és node splitter, és 20 UI és ablak widget. Ezek egy része azért készült, hogy jobban működjön a UI 4K-s monitorokon.

A Scene Inspector, a Logic Inspector és az Action Inspector is frissült.

A Miarmy 7.0 használatához legalább Maya 2016-ra van szükség Windows-on, Maya 2017-re Linuxon és Maya 2018-ra Mac OS X-en.

A szoftver kizárólag előfizetéssel érhető el: egy node-locked licensz ára 1450 dollár negyedévente, vagy 2750 dollár évente. Egy floating licensz 2850 dollár negyedévente, és 5850 dollár évente.

A Miarmy 7.0 újdonságainak teljes listája a Basefount weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag