Itt a Deep Rising FX 2.5 a Deep FX-től

A Deep FX – másik nevén Mambo Banda, a Deep FX Studio fejlesztője – kiadta a Deep Rising FX 2.5-öt. A LightWave-es particle alapú folyadékszimulációs szoftver új habot és fehérvizet generáló rendszert kapott.

A frissítéssel az Euphorik fluid solver memóriakezelésén is javítottak.

Natív LightWave folyadékszimuláció, ami kompatibilis a pipeline legfontosabb tooljaival
A 2017-ben megjelent Deep Rising FX egy művészbarát natív folyadékszimulációs eszköz a LightWave-hez.

A szoftver Smoothed Particle Hydrodynamics (SPH) solvert használ, ami képes olyan valós jelenségeket kinézetét szimulálni, mint a viszkozitás, a felületi feszültség és az örvénylésesség.

A plugin támogatja az OpenVDB meshinget, valamint a RealFlow .bin és a Houdini .bgeo fájlformátumát is, így a particle cache-ek könnyedén megoszthatóak más szoftverekkel.

Deep Rising FX 2.5: új fizikai hab és fehérvíz rendszer
A 2.5-öt frissítéssel egy új fehérvíz-rendszer érkezett. A generatort, ami a FLIP solverekéhez hasonló effektek létrehozására képes, egy pozícióval és sebességgel rendelkező fluid cache vezérli.

Az új rendszer workflow-ja és beállításai ebben a videóban tekinthetőek meg.

A frissítés a szoftver Euphorik solverének hatékonyságán is javított: CPU-n való futtatáskor már akár 5-10-szer annyi particle szimulálható, mint eddig, változatlan memóriahasználat mellett.

A solver nemrég, a Deep Rising 2.0-ban kapott GPU támogatást, de az implementációja még nem támogatja a CPU verzió összes funkcióját.

A Deep Rising FX 2.5 használatához LightWave 11.6.3 vagy újabb verzió szükséges, és legalább Windows 7-es operációs rendszer. A jövőben várhatóan kiadásra kerül egy Mac verzió is.

Egy új licensz 249.99 dollárba kerül; a mostani frissítés ingyenesen letölthető a 2.0-s verzió felhasználóinak.

A Deep Rising FX felhasználói 2020-ig ingyenes Deep FX Studio licenszt is kapnak – ez a Deep FX standalone multiphysics szoftvere.

Több információ a Deep Rising FX-ről a Deep FX weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag