Megjelent a V-Ray Next for Modo legújabb frissítése

A Chaos Group kiadta a V-Ray Next for Modo legújabb verzióját. A renderer a Foundry 3D szoftveréhez való változatának frissítése elérhetővé teszi a V-Ray Next architektúrájának legfontosabb funkcióit a Modo felhasználói számára. A frissítésbe egy új rolling shutter effekt is került, ami által a telefonos és digitális videofelvételek hatása adható vissza.

Jobb teljesítmény, új Scene Intelligence és asset management funkciók
Mint ahogy a V-Ray Next más DCC applikációkhoz kapcsolódó frissítései, a Modo verzió frissítése is a Chaos Group új V-Ray Next architekturájából táplálkozik.

Ez jobb CPU és GPU renderteljesítményt jelent – a Chaos Group leírása szerint a GPU rendering dupla olyan sebességű, mint az előző verzióban –, illetve új Scene Intelligence funkciók is érkeztek, amikkel egyszerűbb a render set-up – ilyen például az Adaptive Dome Light.

Az új verzió már támogatja az NVIDIA OptiX render denoiserét; kompatibilissé teszi a V-Ray materialt azokkal a metalness PBR workflowokkal, amiket a játékmotorok, például az Unreal Engine 4 is használ; és a materialok közé került egy új Physical Hair Material is.

Új rolling shutter mode a Physical kamerához, jobb toon shading
Egyéb újdonság még az új rolling shutter mode a V-Ray Physical kamerához, amivel a valóságban a mobiltelefonos és videokamerás felvételeken jelen lévő motion blur utánozható.

A Toon Material új beállítási lehetőségeket kapott a körvonalak finomhangolására, illetve a glare és bloom lencse effektek is gyorsabbak lettek, és pontosabban számolódnak.

A V-Ray Next for Modo használatához legalább Windows 7 vagy Mac OS X 10.12 alatt futó Modo 901 szükséges. Egy workstation licensz 790 dollárba kerül, ami 90 dollárral drágább, mint az előző kiadás ára. A szoftver előfizetéssel havonta 60 dollárba, vagy évente 350 dollárba kerül.

Több információ a V-Ray Next for Modo újdonságairól a termék weboldalán

A V-Ray Next for Modo újdonságainak teljes listája az online changelogban

MEGOSZTÁS:
Meshmag