Így készül a Lacoste reklámja

A reklámot a Nyugati pályaudvaron forgatták, de persze rengeteg utómunka árán érte el azt a hangulatot és látványt, ami egyedivé teszi.

Internetszerte mindenki a Lacoste vadonatúj reklámjáról,  Timelessről beszél. Nekünk már csak azért is közel állhat a szívünkhöz, mert bizonyos jeleneteit bizony kis hazánkban, a Nyugati pályaudvaron forgatták. A reklám egy férfi és egy nő véletlen találkozását meséli el, akik először csak elmennek egymás mellett, ám a férfi meggondolja magát és a nő után ered. De a vonat már elindult, hősünk épp, csak eléri azt. Keresi, kutatja a nőt, akit csak egy másik vagonban pillant meg, köztük pedig áthatolhatatlan tömeg. A sors nem kegyes hozzájuk, hisz épp elérné a nőt, amikor a vonat vagonjai elválnak egymástól.

Hogy végül hogy és miként éri el a nőt a férfi, azt nem lőném le, hiszen a reklám igazi feelingjét nem is ez adja. Hanem az, hogy a jelenetek között folyamatosan generációk telnek el. Az elsőben még a ’30-as években járunk (ekkor alapították a Lacoste márkát), az utolsóban pedig már napjainkban.

Egy ilyen reklámot persze nem elég leforgatni, rengeteg utómunka és stúdiófelvétel vezet oda, hogy elérje végleges alakját. A reklámot összesen kilenc napon keresztül forgatták, ebből hatot nálunk. Az utómunkát a Mikros stúdiójában Mayában végezték, a render végül Arnolddal készült, az egész nagyjából két hónapot vett igénybe. És, hogy mi minden került ki a kezeik közül, azt az alábbi videóban leplezik le.

MEGOSZTÁS:
Meshmag