Megérkezett a Corona Renderer 1.7 3ds Maxhoz

A Render Legion már korábban elkészült a Corona Renderer legújabb verziójával, de csak most érkezett meg hivatalosan.

A Render Legion még szeptemberben elkészült a Corona Renderer 1.7-tel a 3ds Maxhoz. Ám a premierre csak a napokban került sor hivatalosan. Az új kiadás több érdekes fejlesztést hozott magával, mint a beépített haj és bőr shader vagy a dedikált kamera. Kaptunk egy háromszáznál is több elemet számláló azonnal felhasználható anyaggyűjteményt is, valamint sokat csiszoltak a renderidőn is.

A renderidő javítása kifejezetten a Chaos Groupnak köszönhető. A cég ugyanis a nyáron kebelezte be a Render Legion csapatát és az új kiadásba így már bekerülhetett az általuk fejlesztett V-Ray DMC Sampler. Ennek és még néhány kisebb-nagyobb módosításnak köszönhetően a renderelés akár nyolcszor gyorsabbá válhat – bizonyos jeleneteknél.

https://www.youtube.com/watch?v=9Coo21d60EE

Az új haj és bőr shader szintén hasznos fejlesztés. Ráadásul kompatibilis a 3ds Max Hair and Fur rendszerével is. De megbirkózik az Ornatrix és a Hair Farm pluginek segítségével generált hajszimulációkkal is. Az újdonságok sorát gyarapítja a bő háromszáz elemet számláló Corona MatLib, az új azonnal használható anyaggyűjtemény is. Ezt a renderelővel együtt lehet letölteni. Ide sorolhatóak még az új UVW Randomizer és az új Bump Converter eszközök is. A kezelőfelületen is módosítottak, így az mostantól tökéletesen működik HI-DPI monitorokkal is.

A Corona Renderer 1.7 a 3ds Max 2012-től felfelé kompatibilis a 64bites kiadásokkal Windows 7-től felfelé. Két üzleti modellben lehet hozzájutni: megvásárolhatjuk a dobozos kiadást vagy befizethetünk a bérleti rendszerbe. Az újdonságok részletes leírását a hivatalos oldalon olvashatjátok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag