Megjelent a Verge3D 2.3 for 3ds Max

A Soft8Soft csapata elkészült a Verge3D 2.3-mal, a 3ds Max projektjeit WebGL alapú 3d-s projektekké konvertáló szoftver legújabb verziójával. A frissítéssel megérkezett a V-Ray támogatás, gyorsult az exportálás folyamata és egyszerűsödött a kezelőfelület-szerkesztés is.

A Soft8Soft stúdió készíti a Verge3D szoftvert, amely 3d-s szoftverek anyagainak konvertálására szolgál. A fejlesztők korábban a Blend4Web készítői közé tartoztak, de most saját stúdiójukban saját megoldásokat kínálnak. A legnagyobb különbség, hogy a Soft8Soft elsősorban marketing, reklám és e-learning projektekben gondolkozik játékok helyett. A Verge3D 2.3 for 3ds Max a minap jelent meg, fontos újdonságokat és frissítéseket hozva a felhasználóknak.

Megérkezett az első V-Ray támogatás, amely csak az alapvető funkciókat látja el. A készítők elmondása szerint nem áll szándékukban külső renderelők anyagait támogatni, de legalább exportálhatjuk őket. Sokat dolgoztak az előnézeti funkción, valamint a gITF/GLB exportálás folyamatán is, utóbbi az ígéretek szerint a korábbi verziókhoz képest akár tízszer gyorsabbá vált. Emellett az állományokat LZMA és gzip formátumba is tömöríthetjük, amivel akár hatodára csökkenthetjük méretüket.

Szintén sokat javítottak a Verge3D saját programozási felületén, a Puzzle-n is. Ennek köszönhetően sokkal könnyebb és egyszerűbb lett az alkalmazások kezelőfelületének tervezése. A kezelőfelület HTML-elemei közvetlenül válthatnak ki módosításokat a 3d-s objektumon, de ez a folyamat visszafelé is működik. A felület elemeit pedig bármely WYSIWYG szerkesztővel elkészíthetjük, amely támogatja a HTML, CSS és JavaScript fájlokat.

A Verge3D 2.3 for 3ds Max a 3ds Max 2015-től felfelé kompatibilis. Az ingyenes próbaverzió mellett személyes felhasználásra, valamint professzionális felhasználásra is licencelhetjük, utóbbira akár a forráskóddal együtt. A frissítés részletes leírását a hivatalos oldalon olvashatjátok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag