Kijött a Rocket 3F 1.6-os verziója

Az Andrei Sarmadac és Kun Shi által fejlesztett polygon és subdivision surface alapú modellező szoftver, a Rocket 3F újabb frissítést kapott.

A mostani update elég sokrétű, többek között egy új Pull eszköz is bekerült a programba. A tool körülbelül úgy működik, mint a SketchUp Push/Pull funkciója, csak polygonok számára.
A további újdonságok között helyet kapott egy automatikus hard-edge készítő, és egy chamfer visszavonó tool is.

Mostantól lehetőségünk van referenciaképeket betölteni a 3D munkaterületre - amit akár rendereléskor is használhatunk, mint háttér - illetve szétoszthatjuk a nézetet két, három, vagy négy viewportra, így egyszerre több nézőpontból is láthatjuk a modellt munka közben. Nem utolsó sorban egy autosave funkció is bevezetésre került.

A patch note-okat itt olvashatjátok végig

A Rocket 3F futtatásához legalább 32 bites Windows 7-re van szükségünk. A Basic verziója ingyenes, de azt csak non-kommersz projektekhez használhatjuk; a Pro verzió, ami sokkal testre szabhatóbb, mint a Basic, és az Nvil funkcionalitását is tartalmazza, 79 Euróba kerül (körülbelül 25 000 Forint).

Tudj meg többet a Rocket 3F-ről a weboldalukon

MEGOSZTÁS:
Meshmag