Már fejlesztés alatt a GhostTown standalone verziója

A Kristian Larsen (Kilad) által készített városgenerátor script, a GhostTown különálló verzióban is elérhető lesz.

A GhostTown eredetileg egy 3ds Max plugin volt, és úgy tűnt, hogy a fejlesztése nagyon lelassult – egyre rendszertelenebbek lettek a frissítések, és az újabb 3ds Max verziókat már nem is támogatta a szoftver.

Ennek ellenére egy feltöltött videóból kiderült, hogy a GhostTown különálló verziója fejlesztés alatt áll. A videó a GhostTown legújabb verzióját mutatja, ahogy az teljesen külön szoftverként fut, saját node alapú editorral, és sok beállítással épületek, utcák és egész városok készítésére. A területeken még a talajtípus és hasonló apróbb részletek is beállíthatóak.

A szoftver jelenleg bétában van, és az eredeti 3ds Max verzió megvételével férhetünk hozzá. A licensszel beléphetünk a fórumra, ahonnan a különálló kiadás első verziói letölthetőek. A licensz jelenleg 90 euróba kerül.

Több információ a GhostTown-ról a termék weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag