3ds Max-ból Unreal 4-be a Preflight-tal

A SiNi Software kiadott egy új 3ds Max plugint Preflight néven, ami segít automatizálni az Unreal Engine 4-be való exportáláskor legsűrűbben elvégzett folyamatokat.

A szoftver, ami jelenleg nyílt béta verzióban elérhető, a SiNi IgNite utility plugin kollekciójának részét képezi.

Hiányzó textúrák automatikus relinkelése, meshhibák javítása Unreal Studio-ba való exportkor
A Preflight a komplex 3ds Max-os modellek Unreal Studio-n keresztül Unreal Engine-be való exportálásának folyamatát hivatott megkönnyíteni.

Bár az Unreal Studio Datasmith toolset-je az egyszerűbb hibákat (például megfordult vagy dupla face-ek) képes érzékelni, ezeket a hibákat eddig a felhasználóknak manuálisan kellett javítaniuk.

A Preflight-tal ez a folyamat automatikusan megtörténik – a dupla face-eket lecsatolja vagy kitörli, és a segítségével többféle módon is megvizsgálhatjuk a modellt hibák után kutatva. A plugin a hiányzó textúrákat is kiszúrja, és segít relinkelni őket.

A funkciók könnyedén összehasonlíthatóak a Datasmith natív eszközeivel, amiket ez a videó mutat be a legjobban.

Mikor végeztünk a modell javításával, már a Preflight-ból egyenesen a Datasmith-be exportálhatjuk azt.

A Preflight nyílt bétája az IgNite részeként érhető el, és a használatához 3ds Max 2015 vagy újabb verzióra van szükségünk.

A szoftver kipróbálásához regisztrálnunk kell a cég weboldalán, letölteni az installer 1.11.2-es verzióját, amivel aztán feltelepíthetjük az IgNite 30 napos trial verzióját.

Maga az Unreal Studio 2019 szeptemberéig ingyenesen elérhető.

Több információ a SiNi Software pluginjairól a cég weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag