SubSpline for 3ds Max a Spline Dynamics-től

A Spline Dynamics, azaz Hernan Rodenstein kiadta a SubSpline-t: ez egy 3ds Max script a spline-ok sub-object selection-jei és material ID-i kezelésére.

A script a logo dizájnt, industrial dizájnt és a vizualizációs munkákat hivatott kényelmesebbé tenni a 3ds Max-on belül.

Sub-object selection-ök és material ID assignmentek kezelése a 3ds Max-ban
A SubSpline több új lehetőséget ad hozzá a sub-object selectionök megtekintésére és szerkesztésére a 3ds Max-ban – például a segítségével a vertexek és material ID-k számait egyenesen a viewportban jeleníthetjük meg.

A kijelölést vertex vagy szegmens szintjén is állíthatjuk, illetve a kijelölés szűkítésére, bővítésére, offsetelésére, invertálására vagy akár randomizálására is van lehetőségünk.

A selectionök material ID-i manipulálásához is kapunk egy hasonló toolsetet, ami akkor jön jól, ha hajjal vagy procedurális modellező pluginokkal, például a RailClone-nal dolgozunk.

A script használatához legalább 3ds Max 2012-re van szükségünk. A script 18 dollárba kerül.

Több információ a SubSpline-ról a Spline Dynamics weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag