Autohedge: formába önthető növények 3ds Max-ban a Happy Digital-tól

A Happy Digital pluginfejlesztő csapat kiadta az Autohedge-et. Az érdekes 3ds Max-os növényzetgeneráló eszköz célközönsége az archviz-es és illusztrációs munkával foglalkozó grafikusok.

A plugin képes automatikusan feltölteni egy adott mesht növényzettel, ami utána a V-Ray Advanced rendererrel renderelődik.

Sövények és bokrok generálása 18 féle valós növényfajtából
Az Autohedge képes bármilyen 3ds Max-ban kijelölt guide mesh-t kitölteni procedurálisan generált növényzettel. A főbb ágak geometriaként jönnek létre, a kisebb ágak és levelek rendereléskor kerülnek rá a bokrokra.

A guide mesh szerkesztésével valós időben láthatjuk a bokrok formáján a változást, illetve a növényzet olyan tulajdonságai is beállíthatóak, mint a sűrűség vagy a szabályosság.

A materialok sövényként növesztett növények fényképei alapján készültek – található fagyal, bukszus, füge és mirtusz is a 18 féle választható típus között.

A plugin használatához legalább 3ds Max 2016-ra és V-Ray 3.6-ra van szükség. A plugin ára 149 dollár.

Több információ az Autohedge-ről a Happy Digital weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag