Megjelent a Modo 13.1

A Foundry kiadta a Modo 13.1-et.  A modellező és animációs szoftver legújabb verziójának preview-járól korábban itt írtunk.

Új direct, procedurális és Boolean modelling eszközök
A korábban leírt újdonságok mellett a Modo modellező toolsetje is frissült. Az új Topological Morph Creation toollal a külön meshként alkotott morph shape-ek morph mapokká alakíthatóak.

Emellett a Topological Vertex Map Transfer parancs UV-k, morphok, színek, vertex normalok és weight adatok átvitelére használható.

A direct modeling új tool state preseteket kapott, amiknek köszönhetően a toolok alapértelmezett beállításai elmenthetőek és betölthetőek.

A procedurális modellezéshez új Curve Sweep és Curve Rebuild Spans operációk érkeztek: ez utóbbival a curve-ök részletei rebuildelhetőek anélkül, hogy a már létező pontokat el kéne mozdítani.

A Modo MeshFusion Booleans rendszer már képes curve-öket, Béziereket és B-spline-okat használni input meshként.

AxF shader támogatás, Advanced Viewport és Modo VR frissítések
Egyéb újdonság még az X-Rite formátuma, az AxF támogatása. A Modo támogatja az AxF SVBRDF shadereit, de a többi material reprezentációját nem.

A Modo Advanced Viewportjában javult az AO és az anti-aliasing, illetve az area, point és spot lightok árnyékminősége.

A Modo integrált virtuális valóság viewportja, a Modo VR már Mac OS X-en és Linuxon is elérhető.

A Modo 13.1 használatához legalább 64 bites Windows 10, RHEL és CentOS 7-es Linux, vagy Mac OS X 10.12 szükséges.

Egy új öröklicensz 1799 dollárba, az előfizetés pedig évi 599 dollárba kerül.

A Modo 13.1 újdonságainak teljes listája az online release note-okban

A Modo weboldala

MEGOSZTÁS:
Meshmag