3ds Max Indie és Maya Indie már 31 országban elérhető!

0

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a www.cgchannel.com-ot.

2020. július 24-i cikk. Görgess lejjebb a friss hírekért!

Az Autodesk 2020. augusztus 07-én több országban is piacra dobja a 3ds Max Indie-t, a 3D-s animációs szoftver árcsökkentett verzióját, évi 100.000 dollárnál kevesebbet kereső artistok számára.

A változással – melyet a meglévő előfizetéssel rendelkezőknek e-mailben jelentettek be – a 3ds Max Indie előfizetés 26 további országban lesz elérhető Európában, Ázsiában, valamint Dél-Amerikában.

A Maya Indie szintén augusztus 7-től lesz elérhető.

3ds Max és Maya full verzió évi 250 dollárért

A tavaly nyáron útjára indított 3ds Max és Maya Indie-t évi 100.000 dollárnál kevesebbet kereső artistok számára kínálják.

A pontos ár országonként eltérő, de nagyjából 250 dollár/év körüli árral számolhatunk.

A szoftver eredetileg csak Ausztráliában, Kanadában, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban volt elérhető, ám az Autodesk márciusban bejelentette a 3ds Max Indie világszerte történő bevezetését.

A 3ds Max Indie hamarosan elérhető, de nem minden országban

Az e-mail szerint, melyet a 3ds Max Indie user-ek osztottak meg a 3ds Max Facebook csoportban, a cég “augusztus 7-től világszerte útjára indítja a 3ds Max-ot indie felhasználók számára”

Lábjegyzetben kiemelték, hogy a “világszerte” nem jelenti azt, hogy minden országban. Az indie előfizetés először 26 országban lesz elérhető:

  • Ázsia: Kína, India, Japán, Korea, Malajzia, Szingapúr
  • Európa és Közel-Kelet: Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Oroszország, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország
  • Dél – és Közép-Amerika: Brazília, Mexikó

Ne keseredj el, ha a saját országod nem szerepel a listán, a Facebook poszt alatti kommentekben a 3ds Max termékmenedzsere Chip Weatherman a következőt nyilatkozta:

“Ahogy megkapjuk a jogi engedélyeket, a bevezetés több országot is érinteni fog.”

Update – 2020. augusztus 07: Az Autodesk felvette velünk a kapcsolatot. Kijelentették, hogy nem ez a helyzet, és hogy a 3ds Max indie csak azokban az országokban lesz elérhető, ahol eStore-al rendelkeznek.

A Maya Indie elérhető bárhol, ahol az Autodesk rendelkezik eStore-al

TJ Galda, az Autodesk Maya és a Entertainment Collection termékvezetője tweetben közölte, hogy augusztus 7-től a Maya Indie bárhol elérhető lesz, ahol rendelkeznek eStore-al.

A listát itt találod, mely magába foglalja a fent felsorolt országok mellett Hongkongot, Dél-Afrikát, valamint számos latin-amerikai, közel-keleti és más európai országokat is.

Update – 2020. augusztus 07: A 3ds Max és Maya Indi 31 országban elérhető!

Az országok listája mindkét szoftver esetében megegyezik:
Kanada, Egyesült Államok, Mexikó, Brazília, Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Oroszország, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország, Egyesült Királyság, Ausztrália, India, Új-Zéland, Szingapúr, Japán, Korea, Malajzia és Kína.

Az Autoesk GYIK-je szerint a szoftverek elérhetőek minden olyan országban, ahol az Autodesk rendelkezik szabványos eStore-al.

Valószínűsíthető, hogy Latin-Amerika, Közel-Kelet és más európai országok kollektív webhelyei nem számítanak „szabványos” eStore-oknak, ám Hongkongban és Dél-Afrikában nem vagyunk biztosak, ezért felkerestük az Autodesket ennek tisztázásához.

A támogathatósági feltételek nagyjából megegyeznek az eredeti forgalomba hozatallal, bár van egy új korlátozás: az Indie-termékek nem használhatók „100 000 USD-t meghaladó értékű projektekre”.

Az ár kissé emelkedett a tavalyi év óta: az új indie előfizetések az Egyesült Államokban átlagosan 265 dollárba kerülnek.

Ár és rendszerkövetelmény

A 3ds Max Indie elérhető a Windows 7 vagy újabb verziókhoz. A Maya Indie elérhető Windows 7 és 10, RHEL / CentOS 7.3-7.7 Linux és macOS 10.13+ rendszerekhez.

A szoftver csak előfizetéses alapon érhető el, évi 100.000 dollárnál kevesebbet kereső artistoknak, vagy 100.000 dollárt nem meghaladó projektekhez. User-enként és vállalatonként 1 licenc a limit.

A pontos ár országonként változik, különösen az adó figyelembevételekor. Az Egyesült Államokban jelenleg 265 dollár/év, az Egyesült Királyságban pedig jelenleg 294 font/év, plusz 20% ÁFA.

Share.

About Author

szadani

Leave A Reply