Itt a Verge3D 2.13 for Blender

A Soft8Soft kiadta a Verge3D 2.13 for Blender-t. A Blender scene-eket WebGL alapú 3D web applikációvá konvertáló framework legújabb verziója bevezette a Blender 2.80 Eevee renderer árnyékainak natív támogatását, illetve a Matcap materialok és az alap toon-shaded rendereffektek is támogatást kaptak.

Új rendereffektek, natív Eevee shadow-któl a toon shadingig
A Verge3D 2.13 több új grafikai újítással érkezett: az Eevee, a Blender 2.80 új renderere által generált árnyékok natív támogatást kaptak.

Az új verzióban támogatottá váltak a Matcap materialok és a Constant Interpolation mód is a Color Ramp node-ban. Ezeknek köszönhetően egyszerű toon-shaded effektek készíthetőek.

A Puzzles, a szoftver vizuális programnyelve egy kész puzzle-t kapott a dinamikus screen-space reflection és refraction effektek beállításához.

Ezek az új funkciók az Eevee-vel és a Blender régebbi rendermotorjával, a Cycles-zal is kompatibilisek.

A Verge3D App Manager is frissült: a fejlesztői szerverek már távolról is elérhetőek, így az applikációk mobileszközökről is debugolhatóak.

A Verge3D appokhoz már sablonok is készíthetőek és menthetőek.

A Verge3D 2.13 Blender 2.79-cel és az új Blender 2.80 bétával kompatibilis. A szoftver 3ds Max kiadása még nem frissült 2.13-ra.

A Verge3D 2.13 f or Blender újdonságainak teljes listája a Soft8Soft weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag