Megjelent a Miarmy 5.5

A Mayához elérhető tömeg-szimulációs rendszer új változata már a Redshift rendermotorjával is kompatibilis.

A Basefount elkészült a tömeg-szimulációs rendszere, a Miarmy legújabb kiadásával, megérkezett az 5.5-ös verzió. Ebben két fontos újítás kapott helyet. A rendszer immár kompatibilis a Redshift rendermotorral is, emellett megjelentek a clone agentek, amely a tömeg-szimuláció sebességét növelik drasztikusan. Emellett számos hibajavítás és kisebb újítás is került az új verzióba.

A Miarmy 5.5 legfontosabb újdonsága tehát a clone agentek megjelenése. Ezzel a rendszerrel gyorsan és könnyedén generálhatunk hatalmas létszámú tömegjelenetet akár stadionban, akár sík felületen vagy terepen. A fejlesztők ígérete szerint egy 200 ezer fős tömeg szimulálása húszszor gyorsabbá, míg a renderelése akár százszor gyorsabbá is válhat. Az új rendszer egyelőre az Arnold és V-Ray rendereket támogatja. Megújult a Direct Logic Engine is, amely sokkal egyszerűbbé teszi a logikai beállításokat. Ha például azt szeretnénk, hogy egy szereplő kövesse az utat, akkor elég neki ennyi utasítást adni. Ugyanígy kapunk automatikus elkerülő és harcba szálló opciót is. Szintén megújult az előnézeti ablak is, amely kétszer-háromszor gyorsabbá vált az előző verziókhoz képest.

A Miarmy 5.5 a Maya 2014-től felfelé érhető el Windowsra és (kis hackelés árán) Linuxra és Mac OS X 10.6-ra. A Basefount két üzleti modellben kínálja termékét: a már ismert előfizetéses rendszer mellett megjelent az örök licenc is, ebből két változat közül lehet választani. Nem kereskedelmi, illetve oktatási célra ingyen is letölthető.

MEGOSZTÁS:
Meshmag