Megjelent a Modo 11.1

Élő kapcsolat köti össze a szoftvert az Unreal Engine-nel, de több funkción is javítottak a készítők.

A Foundry elkészült a Modo legújabb verziójával, így már elérhető a Modo 11.1. Az újdonságok közül a legérdekesebb az élő kapcsolat az Unreal Engine-nel, amely a játékfejlesztők számára lehet hasznos. Emellett javítottak több már elérhető eszközön, így a modellező és az UV mapping eszközökön is.

Az Unreal Bridge elsősorban a játékfejlesztők munkáját könnyítheti meg, mivel felgyorsítja és leegyszerűsíti a két környezet közti adatátvitelt. Lényegében azok a módosítások, amelyeket a Modo 11.1-ben elvégzünk egy adott jeleneten, automatikusan megjelennek az Unreal Engine környezetében is. Így azonnal lehet látni, hogy egy-egy változtatás miként jelenik meg a végső környezetben. A rendszer kiterjed minden fontosabb elemre, a geometriától és anyagoktól kezdve a fényeken át egészen a jelenet hierarchiájáig. Emellett a szolgáltatás nem csupán helyi hálózaton működik, hanem akár távoli eléréssel is.

A Foundry emellett több már elérhető eszközt is frissített. A Topology Pen is új funkciókkal gazdagodott, a Smooth eszközök sokkal pontosabbak lettek. Új eszközként megjelent a Falloff Weight Tool, amellyel egyszerűen és gyorsan festhetjük meg egy anyag tömegképét. Sokat bővült az UV-eszközkészlet is, új vágó- és tűzőeszköz érkezett.

A fentieken túl új funkciókkal látták el a szerkesztőablakot is, amely több módot is kapott: a basic módban az anyagok láthatóak árnyékok és fények nélkül, a simple mód a Unity és az Unreal Engine shadereit támogatja, de választhatjuk a teljes megjelenítést is. Megjelent a max render time opció is, amellyel a progressive render idejét korlátozhatjuk.

A Modo 11.1 Windows 7-től felfelé, Linuxra, valamint Mac OS 10.10-től felfelé érhető el. Választhatjuk a teljes árú egyszeri vásárlást, valamint a jóval kedvezőbb árú éves előfizetési modellt is. A Modo 11.1 újdonságainak, javításainak és módosításainak részletes leírását a Foundry oldalán találjátok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag