Így készült a Horizon: Zero Dawn

A Guerrilla Games egy bő félórás bemutatóban vezet be minket a Horizon: Zero Dawn játékterének felépítésébe.

A Guerrilla Games első játékával még 2004-ben jelentkezett, akkor még mindhárom nagy platformra. Ám ezt követően a PlayStation egyik exkluzív fejlesztőgárdájává váltak, és kizárólag a Killzone szériával foglalkoztak. A stúdió tizenhárom év után döntött úgy, hogy ideje valami egészen másba, újba vágni a fejszéjüket. Legújabb játékuk így a Horizon: Zero Dawn lett, amely kizárólag PlayStation 4-re jelent meg idén tavasszal. A játékot sokan a PlayStation 4 Pro képességeit legszebb formában prezentáló alkotásként emlegetik – nem véletlenül.

A stúdió nemrégiben egy érdekes videóval jelentkezett, amelyben a játék fejlesztésének egyik területét mutatják be. Egészen pontosan Ben Schrijvers és Vladimir Lopatin vezető grafikusok vezetnek be minket a játéktér egyik részének megtervezésébe és elkészítésébe. A Horizon: Zero Dawn a távoli jövőben játszódik, ám nem egy sci-fi vagy cyberpunk környezetben. Ehelyett egy olyan világot fedezhetünk fel benne, amelyet a természet már visszakövetelt magának, az emberiség pedig ismét kőkorszaki szintre süllyedve kisebb-nagyobb törzsekben él.

A bő félórás bemutatóban azt követhetjük végig, ahogy a Houdiniben apránként megtervezik és lemodellezik egy folyó által kivájt völgy minden piciny részletét. Ehhez külön dedikált eszközöket alkalmaztak. A video második felében pedig a cable generator eszköz használatát vázolják fel. Ennek segítségével olyan belső tereket alkothattak meg, amelyeket benőttek a gyökerek vagy épp kábelkötegek borítják.

MEGOSZTÁS:
Meshmag