Megérkezett a Miarmy 6.0

A Miarmy legújabb verziójában javítottak a Direct Logic motoron, de új funkciókkal is bővítették a Maya tömeganimációs rendszerét.

A Basefount csapata elkészült a Miarmy legújabb, 6.0-s verziójával, amely már elérhető a Mayához. A tömeganimációs alkalmazás több újítást és javítást is kapott, új funkciók is érkeztek. Ezek mind a tömeg paraméterezésének és beállításának tovább gyorsítását célozzák.

A Direct Logis lényege, hogy a lehető automatizálással legegyszerűbbé tegye a tömeg paraméterezését. Így kevesebb folyamatot kell megadni, valamint a kódírásra is jóval kevesebb időt kell fordítanunk. Javítottak a Direct Logic rendszeren, amely már clone agentekkel is jól működik. Bár nem minden funkció érvényes rájuk, a clone agenteknek is megadhatjuk, hogy kövessék a talajt, egy bizonyos cél irányába haladjanak, valamint kikerüljék egymást vagy bizonyos akadályokat. A tömeg elemei most már sokkal pontosabban követik a legváltozatosabb terepet is.

Új funkcióként megjelent a brain share, amellyel a tömeg egy bizonyos alkotóelem-típusának MI-jét részben vagy teljesen megoszthatjuk egy másikkal. Ez szintén a paraméterezés felgyorsítását eredményezi. Csiszoltak a 2d-s és 3d-s útvonal-eszközön is, amellyel megadhatjuk, hogy egy adott útvonalnak két oldala is legyen. A tömeg elemei immár arra is képesek, hogy egy tereptárgy kikerülése után erre az útvonalra automatikusan visszatérjenek. A rendereléskor katalógusfájlt készít a rendszer, amelyek módosítani is lehet. Így határozhatjuk meg, hogy a jelenet mely elemeit szeretnénk V-Raybe vagy Arnoldba exportálni. A készítők továbbá csiszoltak a 3ds Maxba exportáláson is.

A Miarmy jelenleg az egyik legsűrűbben használt tömeganimációs rendszer a Mayában. Az új verzió a Maya 2014-től felfelé kompatibilis, az új verzió részletes leírását a hivatalos oldalon olvashatjátok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag