Megjelent a Stardust 1.1.3 az After Effectshez

A Superluminal csapata elkészült a moduláris 3d-s részecske-szimulátor, a Stardust legújabb frissítésével, amely jelentős újításokat hozott.

Tavaly ősszel jelent meg a Stardust, az After Effectshez készült 3d-s modulárisan működő részecske-szimulátor. Ennek segítségével a felhasználók úgy alkothatnak meg különböző összetett particle-effekteket, hogy mindössze egyetlen layert használnak hozzá. A plugin legújabb, 1.1.3-as frissítése jelentős újdonságokat hozott magával.

Az újdonságok sorát a Deform Node nyitja, amellyel deformálhatjuk a particle-rendszerhez kapcsolt 3d-s modelleket. A Deform Node új opciói között megtaláljuk a bend, twist és stretch módosítókat is, de kapunk displacement mapet és turbulence noise módosítókat is. Szintén újdonság, hogy véletlenszerűen bármilyen textúrát a 3d-s részecskékhez rendelhetünk, valamint az OBJ-kezelő új opciókkal bővült: loop, flip és delay.

Sokat csiszoltak a munkafolyamatokon is. A node-okat csoportosíthatjuk, illetve ezeket szét is bonthatjuk. Emellett módosíthatunk az egyes node-ok átlátszóságán is a jobb átláthatóság érdekében.

A Stardust 1.1.3-as frissítésének részletes leírását a hivatalos oldalon olvashatjátok. A plugin az After Effects CC 2015-től felfelé kompatibilis Windows 7-től felfelé, valamint Mac OS X 10.9-től felfelé.

MEGOSZTÁS:
Meshmag