Megjelent a Physics Tools for Maya

Az YcdiVFX stúdiója elkészül a Maya új pluginjával, a Physics Tools for Maya kifejezetten animációk tökéletesítésére, élethűbbé varázsolására született.

A YcdiVFX stúdiójában készült a Maya egyik legújabb pluginja, a Physics Tools for Maya. Az új eszközkészlet segítségével a felhasználók sokkal élethűbb animációkat hozhatnak létre. A rendszer Richard Liko, a Bungie korábbi vezető grafikusa által teremtett alapokon nyugszik.

A Physics Tools segítségével a felhasználók sokkal realisztikusabb mozgásokat hozhatnak létre. Ez annak köszönhető, hogy a plugin egy adott mozgásirány alapján kiszámolja az erőkből fakadó másodlagos mozgásokat és fordulatokat. Így többek közt egy mozdulat során a ruha vagy más testrészek további mozgásait. A végeredmény így sokkal részletesebb, ezáltal valóságosabb lesz. A másodlagos animációk egy külön layerre kerülnek, így a későbbiekben tovább szerkeszthetőek maradnak. A layereket össze lehet kapcsolni, finomítani és fokozni lehet az effektek intenzitásán és mértékén, de akár teljesen ki is kapcsolhatóak.

A Physics Tools for Maya alapjait Richard Liko fektette le, aki korábban a Bungie kötelékében vezető grafikusként az animációkért volt felelős. Ezekre az alapokra építették fel az új eszközkészletet. A plugin Window, Linux és Mac OS alatt is elérhető, a Maya 2014-től felfelé kompatibilis. A részletes leírást a hivatalos oldalon olvashatjátok.

MEGOSZTÁS:
Meshmag