Kijött a SiNi Software 1.11

A SiNi Software egy új frissítést jelentett be a 3ds Max pluginjaihoz. Amellett, hogy a pluginok mostmár kompatibilisak a 3ds Max 2019-cel, sok egyéb újdonság is került az új verziókba.

A SiNi elsőszámú pluginja az Ignite, ami több, mint 140 funkciót foglal magába. Az új verzióban már sculptolással is feljavíthatjuk a CAD-ből vagy BIM-ből importált modelleket. A feljavító funkciók közé bekerült a dupla objektumok és vertexek felismerése, a polygonokká konvertálás, és mindemellett a conform to surface funkció 30%-kal gyorsabb lett. Ezeken kívül a Scribe már olyan spline-okkal is tud dolgozni, amiken vannak modifier-ek.

Az Illumni - a SiNi automata HDRI lighting varázslója - már minden HDRI-re tud generálni előnézeti képet, és egyenesen a pluginban szerkeszthetőek is a részletek. Az auto-generált rigben már több HDRI is megtalálható, és kamera is kiválasztható hozzá.

Az Ignite mellett a NiSi suite-jában még sok plugin megtalálható: a Forensic, amivel scene-eket vizsgálhatunk át, és a hibáikat javíthatjuk; a ProSi., ami egy render-agnostic proxy objektum, amivel a felhasználók biztonságban tudhatják az asseteiket; a SiClone, ami egy parametrikus modellező eszköz; a Disperse, aminek segítségével kézzel festhetjük a scene-re az objektumokat; és a Scatter, ami, a nevéhez híven, egy scattering tool. Az új verzióban a SiClone, a Disperse és a Scatter kompatibilissé vált a V-Ray 4-gyel és az annál újabb változatokkal, és a SiClone buildjei 40%-kal kevesebb időt vesznek igénybe.

A toolokról többet megtudhatsz a SiNi weboldalán, és elolvashatod a teljes changelog-ot is

MEGOSZTÁS:
Meshmag