Storm 0.2 az Effective TDs-től

Az Effective TDs kiadta a Storm standalone granular solver homok- és hószerű anyagok szimulációjára specializálódott szoftver 0.2-es verzióját. A szoftvert a Scanline VFX művésze, Sebastian Schäfer fejlesztette.

Az új verzió már Mac OS X-re is elérhető, és nemrég jött ki egy új demo verzió mindkét platformra.

A frissítés javította a szoftver teljesítményét: a viewport akár négyszer gyorsabbá vált nagy scene-ek megjelenítésekor, a szimulációk maguk pedig háromszor gyorsabbak.

Mindemellett a szimulációkba most már valós időben is belenyúlhatunk.

Újdonság még az, hogy bármilyen szimulációt használhatunk egy másik szimuláció kezdő állapotaként; deflector-okkal elérhetjük, hogy csak a velük érintkező particle-ökön aktiválódjon a szimuláció; és bármilyen volume-ot használhatunk arra, hogy megsemmisítsük a particle-öket.

Illetve a Stormba innentől kameraanimációkat is importálhatunk.

A Storm eredetileg 279 dollárba került, de az árazást most kétfelé osztották: a 349 dolláros Studio kiadásra, és a 149 dolláros Indie kiadásra. Az Indie licenszt azok igényelhetik, akik évente kevesebb, mint 90 000 dollár bevételre számítanak.

A szoftver futtatásához legalább Windows 7-re vagy Mac OS X 10.13-ra van szükségünk. A ram mennyisége a döntő tényező abban, hogy mekkora szimulációkat tudunk vele lefuttatni.
A szoftvert kipróbálhatjuk próbaverzióként is, viszont ebben a változatban nem tudunk menteni.

További információ a Storm-ról az Effective TDs weboldalán.

MEGOSZTÁS:
Meshmag