Frissült a StemCell

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A TurboSquid frissítette a StemCellt. Ezzel a rendszerrel a felhasználók a modelljeiket egy 3D applikáció natív formátumában tölthetik fel, és aztán átkonvertálhatják több más formátumba is.

Az új verzióban a fájlok már USDZ formátumba is átalakíthatóak – ez az Apple és a Pixar új AR formátuma.

A frissítéssel az Autodesk Arnold renderere is támogatottá vált 3ds Max, Maya és Cinema 4D scene-ek konvertálásakor. Az USDZ mellett pedig a gITF, FBX és OBJ formátum is támogatott.

A Lumberyard, Blender és egyéb rendererek támogatása 2020-ban várható.

Több információ a StemCell technológiáról a TurboSquid weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag