Megjelent az Atoms Crowd 3.2

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

A Toolchefs kiadta az Atoms Crowd 3.2-t. Az új verzióban Clarisse iFX integráció érkezett.

A Houdini felhasználók új eszközzel konvertálhatják a Houdini natív tömegszimulációit Atoms Crowd cache-ekké, így már készíthető atoms proxy node az exportált cache-re hivatkozóan egyéb applikációkban is.

Emellett a tömegek már USD cache-ekként is exportálhatóak.

Egy új Ragdoll Builder tool is érkezett, illetve egy Agent Deleter is a crowd agentek agent group-okból való filterelésére. Egy korábbi verzióban Redshift támogatás is belekerült a szoftverbe.

A Toolchefs egy új open-source integrációt is bejelentett Blenderhez: ez lesz az Atoms Crowd for Blender, amit a Tangent Animation stúdióval együtt fejlesztenek. Az integráció 2020-ban érkezik.

Az Atom Crowd 3.2 használatához legalább Windows 8.1, vagy CentOS/RHEL 6.5-ös Linux szükséges.

Az Atoms Crowd 3.2 újdonságainak teljes listája az online dokumentációban

Több információ az Atoms Crowd-ról a Toolchefs weboldalán

MEGOSZTÁS:
Meshmag