Megérkezett a 3ds Max 2018.2

Új spline tool került a 3ds Max 2018.2-be, amelynek a Boomer Labs pluginje adja az alapját.

Az Autodesk elkészült a 3ds Max legújabb kiadásával, amelyben több új eszköz, valamint kezelőfelületi módosítás kapott helyet. A 3ds Max 2018.2 új spline toolt kapott, amely a Boomer Labs korábbi SplineTools pluginjén alapul. Emellett sokkal egyszerűbbé vált bizonyos folyamatok automatizálása.

Az újdonságok közül kétségkívül az új spline eszköz a legfontosabb. Az eszköz alapjául a Matthew „Boomer” Kaustinen által készített Splinetools plugin szolgál. A fejlesztő az integráció során végig együtt dolgozott az Autodesk csapatával. Az új eszköz több fejlesztésen és optimalizáción esett keresztül. A Freehand Spline eszköz segítségével szabad kézzel rajzolhatunk, akár közvetlenül más objektumok oldalára is. Megjelent a Spline Mirror funkció is, amellyel a kiválasztott átlón tükrözhetjük a rajzolt spline-t. A Spline Relax funkcióval finomíthatjuk az íveket, míg az Optimize Spline funkcióval a minimálisra csökkenthetjük a spline kirajzolásához szükséges csomópontokat. A Spline Influence-t és az Influence Helpert is az újdonságok listáján találjuk a Spline Overlap és a Spline Morph funkciók mellett.

Az új UI-free Batch funkcióval sokkal egyszerűbbé és gyorsabbá válik a folyamatok automatizálása. Ez azoknál a folyamatoknál és feladatoknál lesz nagyon hasznos, amelyeket sokszor kell egymás után elvégezni. Az új Batch mód használatakor a 3ds Max nem tölti be a kezelőfelületet, így spórolva meg memóriát más feladatokhoz. Ez a funkció egyébként nem csak helyben, hanem felhő alapon is használható.

Természetesen a frissítésből a hibajavítások és az optimalizáció sem maradt ki. Emellett a már ismert eszközök is kaptak néhány új funkciót, mint a PathDeform, az UVW Unwrap és a Normalize Spline. A 3ds Max 2018.2 Windows 7-től felfelé kompatibilis a Microsoft operációs rendszereivel, kizárólag bérleti formában lehet hozzáférni.

MEGOSZTÁS:
Meshmag