Így készül a League of Legends AR Elder Dragonja

A legnépszerűbb esport-játék, a League of Legends idei világbajnokságán egy kiterjesztett valóság által életre keltett sárkány is meglátogatta a nyitó ceremóniát.

A League of Legends az elmúlt nyolc évben az egyik legjelentősebb videojátékká nőtte ki magát, köszönhetően az egyre gyorsabb ütemben terjedő esport-őrületnek. A Riot Games játékának közvetítései hosszú ideje a legnépszerűbb streamek között szerepelnek, világszerte játékosok millióit szegezi a képernyők elé. Akár aktív játékosként, akár csak lelkes nézőként. A világ legjobb játékosai pedig csapatokba verődve különféle versenyeken, tornákon és bajnokságokon mérik össze tudásukat, nem kis nyereményekért harcolva. Az idei világbajnokság nyitó ceremóniáját pedig olyan látvánnyal tették egyedivé, amilyennel még az olimpia sem büszkélkedhet.

A nyitó ceremónián a játék egyik zenéje, a Hero Never Dies is felcsendült (Jay Chou jóvoltából), amely során a közvetítést egy sárkány bolygatta meg. Az Elder Dragon a stadion tetején szállt be a színpad fölé, majd néhány tiszteletkör után le is szállt az ott álló táncosok közé. Aztán ugyanott távozott, ahol érkezett. Természetesen mindez csak a közvetítést nézők számára volt látható, hiszen egy kiterjesztett valóság által életre keltett jelenetről van szó. A ceremóniára kilátogatók csak a kivetítőkön követhették nyomon, ahogy a sárkány „elszáll felettük”.

https://vimeo.com/244165890

A jelenet és a sárkány megalkotásáért a Passion Republic stúdióját kérték fel, akik a fenti breakdown videóban mutatják be munkájukat. A folyamat a sárkány vázlatos, majd részletes megrajzolásával kezdődött, a legapróbb finomságokra is odafigyelve. Ezt követte a 3d-s modell elkészítése, valamint a jelenet kameráinak beállítása. Az animációkat, a környezeti fényeket és az élő effekteket csak ezek függvényében tudták megtervezni.

A Passion Republic elsősorban videojátékos kötődésű projektekben vesz részt. Concept artok, modellek és animációk készítésével foglalkoznak, többek közt Mortal Kombat, az Injustice 2, a Dark Souls III vagy épp az Uncharted 4: A Thief’s End elkészítésében is kivette a részét.

MEGOSZTÁS:
Meshmag