Csekkold a Clothify Pro-t, az új okos 3ds Max cloth plugin-t!

Ez a cikk eredetileg a CG Channel oldalon jelent meg. Ha érdekelnek a vizuális effektek, a játékfejlesztés és a számítógépes grafika, napi hírekért és inspirációért keresd fel a CG Channel oldalát.

Marius Silaghi 3ds Max plugin fejlesztő kiadta a Clothify Pro-t, mely egy ügyes kis plugin ruhák sculpt-olásához és animálásához.

A plugin lehetővé teszi, hogy létrehozzunk realisztikus ruha érzetű ráncokat és gyűrődéseket valós időben, valamint párhuzamosan működik bármely más 3ds Max modifier-el.

Surface sculpt-olás cloth fold-okká, majd azok deformálása bármely 3ds Max modifier-el

Marius Silaghi számos más Pro plugin-jához hasonlóan a Clothify Pro fejlettebb alternatívát kínál mint a 3ds Max natív funkciói, ebben az esetben mint a Cloth modifier.

A Blender’s Cloth Brush-jához, valamint a ZBrush 2021 új dynamics rendszeréhez hasonlóan lehetővé teszi a felhasználók számára a valós idejű-, realisztikus ruha érzetű ráncok és gyűrődések létrehozását viewportban.

Ellentétben a többi 3ds Max cloth add-onnal, mint például a PolyCloth, a Clothify Pro modifier-ként "viselkedik", lehetővé téve más natív modifier-ekkel való kombinálását, mint például az Edit Poly, a Skin, az FFD, a Bend és a Path Deform.

Használhatjuk a a 3ds Max Freeform brush-okkal, a paraméterek pedig soft selection-nel, vertex weight-ekkel vagy vertex color-okkal kontrollárhatók.

A térfogat megőrzésének- és a collision (beleértve a self-collide-ot is) támogatása jelenleg még korlátozott, bár a Silaghi elmondása alapján, "ha az alapul szolgáló mesh-ek nem metszik egymást, akkor ritkán fordulnak elő problémák."

Ár és rendszerkövetelmény

A Clothify Pro kompatibilis a 3ds Max 2013+ verzióival. Az ára 80 euró (kb. 94 dollár) kerül.

További információ a Clothify Pro-ról Marius Silaghi honlapján

MEGOSZTÁS:
Meshmag