És ő csak a Blizzard egyik embere

0

A Blizzard videojátékai hatalmas tömegeket mozgatnak, és bár nincs mindenki hasra esve a címeiktől, azt senki nem vitatja, hogy mozgóképben eszméletlen dolgokat alkotnak.

Mindez persze nem lenne így, ha a Blizzard nem igyekezne olyan embereket tudni a soraiban, akik feltétel nélkül alkalmasak a munka elvégzésére. Ilyen többek között Graham Cunningham is, aki egy Lighting & Compositing demóval lepte meg a nagyérdeműt, és azt kell mondjuk, hogy mi minden másodpercét élveztük. Graham 17 éve dolgozik CG területen, ebből az utolsó hét évet már a Blizzard Entertainment alkalmazásában töltötte, miközben munkáját a Pixar Renderman, a Maya és a Nuke segítették, és ha esetleg megnézzük a többi munkáját is, akkor joggal gondolhatjuk, mikre lehet képes a cég több tucat hasonló kvalitású emberkével.

Share.

About Author

Ratfai Gabor

2009-ben kezdtem cikkeket írni a GameStar magazinba, majd rá két évre úgy hozta a sors, hogy átmenetileg a szerkesztői tevékenység vált a főprofillá. Ezt követően egyre több oldalnak dolgoztam, jellemzően a videojátékok, a számítástechnika és a mobilkommunikáció témáiban, de autóstesztek és alternatív hajtással foglalkozó autós cikkek is tarkítják a portfólióm. Szeretek időről-időre szubjektív véleményeket, gondolatébresztőket írni, melyek alapgondolatai leginkább a videojátékok világának történéseivel kapcsolatosak. Szabadidőmben igyekszem minél több időt tölteni motor nélküli repülőgéppel a levegőben.

Leave A Reply