A Framestore segít abban, hogy mindenki legyen inkább kutya

0

A Framestore egyik munkája jelenleg az, hogy a The Third Floorral karöltve elkészítsék az O2 legújabb vírusvideóját.

A mobilszolgáltató nagy sikerű kampánya a “Be More Dog” nevet viseli és egy olyan macskáról szól, mely inkább kutya szeretne lenni. A tavalyi reklám annyira jól sikerült, hogy jelenleg 3,5 milliós megtekintés felett jár, most pedig a Framestore azon dolgozik, hogy az űrbe tudja kilőni a főszereplőt. Ez egy olyan spotot jelent, melyben az űrt teljes egészében CG-vel alkotják meg, és benne a macska arca az egyetlen, ami élőszereplős megjelenítést kíván, de a a szkafanderhez ebben az esetben is elengedhetetlen a megfelelő utómunka. “A projektet a Gravity-hez hasonló módon kezeltük, amihez komoly segítséget nyújtott a Framestore és a The Third Floor művészeti osztálya, akik előzetesen megalkották azokat a koncepciókat, melyek tartalmazzák a kulcsfontosságú jeleneteket”, mondta Mike McGee, a reklámfilm rendezője. Fontos szempont volt, hogy ne legyen fotorealisztikus az űr és a bolygók megjelenítése, mert az O2 kampányának lényege pont az, hogy senki ne vegye magát túl komolyan, és erre egész jó marketinget lehet felhúzni. A tavalyi reklámot fentebb láthatjátok.

Share.

About Author

Ratfai Gabor

2009-ben kezdtem cikkeket írni a GameStar magazinba, majd rá két évre úgy hozta a sors, hogy átmenetileg a szerkesztői tevékenység vált a főprofillá. Ezt követően egyre több oldalnak dolgoztam, jellemzően a videojátékok, a számítástechnika és a mobilkommunikáció témáiban, de autóstesztek és alternatív hajtással foglalkozó autós cikkek is tarkítják a portfólióm. Szeretek időről-időre szubjektív véleményeket, gondolatébresztőket írni, melyek alapgondolatai leginkább a videojátékok világának történéseivel kapcsolatosak. Szabadidőmben igyekszem minél több időt tölteni motor nélküli repülőgéppel a levegőben.

Leave A Reply